F… janteloven!

Nogle gange er det faktisk okay at prale. At have lyst til at råbe til verden ”I f…… did it!”, og i dag er helt sikkert én af de dage for mig.

Egentlig havde jeg sagt til mig selv, at jeg ”bare” skulle nå mit vægtmæssige slutmål til før jeg skulle starte på arbejde. Men i dag, den 1. Juli er det en realitet. Målet – det officielle – er nået! Jeg er SÅ ubeskrivelig glad og ikke mindst PISSE STOLT! Jeg har tænkt over mine madvalg og arbejdet hårdt for sagen, selv på de dage, hvor man ikke synes, at man magtede. Og vigtigst af alt har jeg givet mig selv lov til at leve. Jeg har ikke fulgt en kur, skullet løbe X antal km. om ugen eller andet. Jeg har brugt min sunde fornuft, og her står jeg så. Med et resultat – 7 måneder efter fødslen – der hedder minus 17 kg. Et resultat, der er kommet i hus pga. viljestyrke.

Det er sjældent, at jeg er virkelig glad over egne præstationer, men det her – det er SÅ absolut én af dem. Tak til alle jer, der har bakket mig op og skubbet til mig undervejs – I ved, hvem I er! :) <3 

Og nej, det betyder ikke nødvendigvis, at jeg er helt i mål. Men jeg er dér – vægtmæssigt – hvor jeg havde lovet mig selv, at jeg skulle hen. Om der så skal mere af eller ej, det vil tiden vise. Og på et tidspunkt (helst snarest) skal der nok lidt mere opstramning ind ”enkelte” steder ;o)

Hvis klokken nu ikke kun var ca. 09.00, så havde jeg sq taget et glas rødvin, men må hellere nøjes med en kop kaffe.


/G

PS. WUHUUUUU :)

Comments

Popular posts from this blog

”En oplevelse”, siger du....?

Barselslivet - fordomme om den dér mødregruppe

Kære Emil