9 ting jeg ikke forstår

1. Folk som sælger ud af deres brugte (ja, BRUGTE) sutter til babyer... Jamen, what! De skal da skiftes ud på samme måde som alt andet engang imellem.

2. Når man booker tid til bloddonortapning, og der aldrig er ret mange tider at få, og når man så rent faktisk får en tid og kommer derop, og der så INGEN mennesker er?

3. Folk, der beholder plastikstykket på, på madvarer. Altså f.eks. en pakke smør eller philadelphia, altså sådan nogle varer, der har et låg og indenunder er der et stykke plastik/folie something, SOM SKAL RIVES AF. HELT AF. OG SMIDES UD. Jeg fatter ikke folk der beholder det på? Og jeg river det demonstrativt altid af, hvis jeg er steder, hvor plastiskstykket sirligt bliver lagt over smørpakken inden låget puttes på. Ups :-)

4. Folk, der tror at toiletbørster er en engangsinvestering. Så står de ellers dér i flere år på toilettet? What?!

5. Hvor bananfluer kommer fra? Opstår de bare ud af frugt/planter? Flyver de ind udefra og tiltrækkes af bananerne? Jeg har aldrig forstået det.

6. Jeg forstår ikke hvorfor folk har det enorme behov for, at gå rundt med deres bluetooth-ting i øret, en søndag formiddag i Netto. Og det er sjovt nok aldrig forretningsmænd (som nok er dem der får de mest vigtige opkald en søndag formiddag), men derimod Hr. og Fru. Danmark der render rundt med den skide tingest i øret. Jeg tror godt tante Inge kan vente med at snakke til EFTER i har været i Netto.

7. Vita Wrap! Altså, jeg forstår godt meningen med det, men jeg forstår ikke, hvorfor man altid skal have en slåskamp med det. Det er SÅ frustrerende, og folk der kigger ind ude fra, vil med garanti more sig, når de ser mig i kampen mod Vita Wrap. Kampen ender heldigvis altid med, at jeg vinder, men det går ikke stille for sig.

8. Når folk skal kommentere på noget, der slet ikke interesserer dem på Facebook. Why? Hvis TV2, Jyllandsposten eller alle andre medier fortæller en historie, og den ikke interesserer dig, hvorfor så bruge tid på først at læse den (eller måske bare skimme den) for at kunne komme med et surt opstød. Dét forstår jeg virkelig ikke!

9. Hvordan folk kan have en uåbnet Nutella i deres hjem.... Need I say more? Eller endnu værre... En Nutella, der er blevet for gammel?!?



;o)

/G






























Comments

Popular posts from this blog

”En oplevelse”, siger du....?

Barselslivet - fordomme om den dér mødregruppe

Kære Emil