Let’s get this party started...


Jeg har leget med tanken længe, men nu skal det være. Jeg har endelig skabt min egen blog... Tadaa (og forestiller mig at sidde og skåle med mig selv i et glas champagne) :-)
Nogle gange skal man bare kaste sig over det og føle sig frem, og nu skal det så være.

Så hvem er jeg så? Den korte version: livsglad, kluntet og yndefuld (sagt med en del sarkasme ;o)), 29 år og på vej mod the big 3 0, håbløs romantiker, indehaver af en barnlig sjæl, dårlig taber, ejer af verdens dejligste Golden Retriever vaps, patriciervilla, gift og gravid med første barn.

Mine interesser er... Mange! Alt lige fra teknologi til sport til mad (uh, jeg elsker god mad) til mode til skønhedsprodukter til hygge i sofaen med film eller en god bog. Med det sagt vil du komme til at opleve en del forskellige indlæg fra mig, mest fordi... Ja, det symboliserer egentlig meget gode mit brede interessefelt :-)

Jeg glæder mig til at give dig et indblik i min verden, og jeg håber, at du vil følge med :-)

Enjoy!


/G

Lige et billede af mig fra foråret 2015 :-)

Et billede af verdens dejligste Golden vaps :-)

Comments

  1. Velkommen til blogger universet. Jeg glæder mig til at følge med i hvad du finder på at skrive om.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

”En oplevelse”, siger du....?

Barselslivet - fordomme om den dér mødregruppe

Kære Emil