Lille store verden...


I dag er Emil afleveret til sin sidste dag som vuggestuebarn. En dag, som markerer hans næste skridt ud i den lille store verden. Jeg har egentlig været meget rolig omkring det faktum, at jeg på mandag er mor til en 3 årig børnehavedreng. Men i dag ramte det mig. Efter Emil havde givet sin lille gave til én af pædagogerne og vi fik stillet kagen fra os (lettere modvilligt, men han fik dog sin mor til at love, at hun ikke ville spise den), så gik det op for mig… Shit, fra næste uge skal du afleveres i nye omgivelser. Godt nok stadigvæk i det samme hus, but still… Jeg gav ham en ordentlig kildetur inden jeg smuttede fra en glad og legende Emil. Jeg satte mig i bilen og fik en klump i halsen. Pyha… Børnehavebarn og snart 3 år gammel.



Erkendelsen ramte mig lidt som en mavepuster. Men jeg ved, at han glæder sig, og jeg glæder mig til at bringe ham videre i trygge rammer hos verdens bedste børnehus. Heldigvis slipper vi ikke vuggestuen helt, da den lille ballademager til Viktor skal starte på selvsamme stue, som Emil stopper på 💙
Inden jeg bliver alt for berørt, igen, så vil jeg begynde at gøre mig færdig til den forestående reception hos MetaVita (PS. Har I børn eller er du gravid, så tjek www.metavita.dk ud) og så den efterfølgende julefrokost på DALI 💃

Over and out 💋 ….. Og skål 😉

/G

Comments

Popular posts from this blog

”En oplevelse”, siger du....?

Barselslivet - fordomme om den dér mødregruppe

Let’s get this party started...