Kære Viktor


Min lille dreng. Lillebror. Tillykke med det første år af dit liv.

For et år siden kom du til verden. og fuldendte os. I et år har jeg haft dine søde og drilske øjne at kigge ind i, din bløde hud at kysse på og din duft og varme i mine arme. Og straks da du var hos mig, mærkede jeg det. Følelsen af at være komplet. Fuldendt. Og du var helt perfekt. Jeg mærkede den usårlige kærlighed strømme ind over mig igen, og vidste med ét, at jeg ville passe på dig. For altid.



Så kære lille Viktor. Kære stædige, dramatiske, sjove og charmerende lille Viktor. Tillykke. Og tak. Tak for din evne til at udvikle mig, for din viljestyrke, for din tillid og for al din kærlighed. Tak fordi det lige var dig, der blev vores elskede lille lillebror.

/G

Comments

Popular posts from this blog

”En oplevelse”, siger du....?

Barselslivet - fordomme om den dér mødregruppe

Let’s get this party started...