I den forgangne måned har jeg....

  •           ... været på tøsetur til København med verdens bedste Lizzer! Der var god mad, lækker vin og for få penge! #vigørdetigen
  •           ... spist latterligt mange ostehapsere! Altså, som i ALT for mange!
  •           … set Fifty Shades Darker..... Twice....
  •           ... kastet op i biografen. Efter filmen var færdig og imens folk ventede på at komme ud..
  •           ... deltaget i SMWCPH (Social Media Week Copenhagen) for første gang, men bestemt ikke sidste gang!
  •           ... bestilt ferie med Spies til efteråret 💋 #YAY
  •           ... været på familietur med verdensklasse venner til Skallerup Klit – hurra for et hit for store og små!
  •           ... sammen med en kollega overvejet muligheden for en førstehjælpskasse med chokolade i.
  •           ... hørt E sige ”nat” og ”træt” for første gang... Nu mangler mor og far bare, at han rent faktisk efterlever det at sige godnat og være træt 😜
  •           ... sammen med mit håndboldhold vundet vores pulje, hvilket betyder kredsmesterskaber i kampen om oprykning!
  •           ... evnet at glemme min jakke på hvad meterologerne havde lovet som en forårsdag, men som endte yderst regnfyldt. Og nårh ja... I en hvid skjorte... You do the math.
  •           ... løbet alt for lidt, og det kan mærkes!
  •           ... haft optur over tanken om, hvor tæt foråret er på! Det betyder ballerinaer, nederdele, t-shirts, lette skjorter osv... I LOVE IT!
  •           ... fået styr på fars dags og mors dags gaverne til mine forældre. Cadeau til mig for at være i god tid! 👏
  •           ... drukket vin med mig selv, min bedre halvdel, venner og vinklubben! Jeg er FAN på SÅ ualmindeligt mange måder!
  •           ... været til mine første ”Funktionel Styrke” og ”Metcon” timer à AV for f....! PS. Er sikker på, at den ømhed giver en fandens lækker røv til sommer ;o) Eller noget...
  •           ... anskaffet mig den anstændige, men flotte badedragt... Nu mangler jeg bare bikinien ☺



Comments

Popular posts from this blog

”En oplevelse”, siger du....?

Barselslivet - fordomme om den dér mødregruppe

Kære Emil